Välkommen till min spelblogg

Kategori: Carilee

Välkommen hit om du hittat hit, den här bloggen kommer vara som en liten dagbok för mig i mitt spelande vilket jag tycker kan vara roligt, att kunna titta tillbaka ibland vad som hänt och vad man gjort. Jag tänkte jag skulle börja med att presentera mina karaktärer som jag har.
 
Keylea - Level 88 Mage
Keylea är den karaktär jag har som är högst level, än så länge så har jag ingen som är level 90, jag har inte kommit så långt än. Keylea är en karaktär som jag har haft med från allra första början och jag tror att hon har gjort ungefär 3 st transfers mellan servrar, och nu sista så hamnade hon på Outland där jag spelar just nu. Keylea hette tidigare Karishma men när jag flyttade över henne till Outland var jag tvungen att byta namn på henne då jag redan hade hunnit levla min shaman så pass långt att jag inte ville skapa om henne.
Professions: Tailoring, Enchanting
 

Carilee - Level 85 Druid
Min druid har också varit med ganska länge och har gjort ett par transfer mellan servrar hon med, hon är även varit ally ett tag (Då en kompis spelade ally. Men nu är hon horde igen tack och lov!) Jag spelar inte så himla ofta på henne, hon är mer en farming karaktär, måste dock levla upp henne till 90 så att jag kan farma maxlevel grejer också ^^.
Professions: Herbalism, Mining
 

Karishma - Level 41 Shaman
 
Karishma är en av de två karaktärer jag spelar mest på för tillfället, det är denna och så min hunter. Även om Keylea är högre level så är jag mer inne på shaman och hunter nu, dom är roligare helt enkelt :) Sen kan ju det ändras, det vet man ju aldrig. Men i alla fall, Karishma spelar jag som Resto/Elemental, lite beroende på humör.
Professions: Alchemy, Engineering
 

Misasha - Level 20 Hunter 
Misasha är karaktär två som jag spelar mest just nu, hunter är grymt kul! Och jag älskar att ha pets med annorlunda utseenden, just nu så har jag en svart raptor, vitt lejon och svart lejon, kommer under tiden jag levlar se till att skaffa mig fler snygga pets! :) Levlar henne som Beast Master, får se om jag håller mig till det eller om jag byter någonting, men jag tror jag kommer hålla mig till det i alla fall.
Professions: Skinning, Inscription
 

Sharise Level 1 Paladin
 Denna spelar jag ingenting än som det är just nu, henne har jag faktiskt bara skapat för att ingen annan ska ta namnet, namnet är nämligen från min tidigare main på en annan server som jag spelade mycket under Lich King tiden, då jag sprang runt som healer i ICC, grymt kul! Saknar den tiden! Tiden får utvisa om jag kommer börja spela henne eller inte ^^.
Professions: Inga

Kommentarer


Kommentera inlägget här: