Shaman - Level 52

Kategori: Allmänt

Har fått lite tid över nu på kvällen att spela, var roligt! :D Har hunnit bli level 52 med shamanen, hunnit gått ett par instancer, både som healer och dps. Sista instancen var dock inge kul, tanken sög. Han kunde inte hålla aggro för fem öre, vi lyckades på något sätt ta oss igenom men det var flera gånger vi överlevde tack vare mig faktiskt, om man får vara lite självgod xD Haha. Har även joinat en svensk guild. Vet dock inte riktigt vad jag tycker om den än, får väl se, stannar väl kvar ett tag åtminstone, tycker det kan vara så himla svårt att hitta någon bra guild nu för tiden. Många gånger saknar jag WOTLK tiden, det var tider det! Det var då det var som roligast att spela, det är fortfarande kul, men ändå inte samma sak tyvärr. Men men, nu ska jag inte bli nostalgisk här, jag bjuder på lite screenshots från kvällen spel och så ska jag gå och lägga mig nu :)
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: